1398
604
393
1500
Reklamos sklaidos priemonės degalinių tinkluose
UAB “ETN Baltic”, turinti jau devynių metų darbo patirtį lauko reklamos rinkoje, atkreipė dėmesį į degalines, kadangi, pasak rinką analizuojančių specialistų, tai puiki vieta reklamai. Degalinėse lankosi didesnę perkamąją galimybė turintys vartotojai, todel reklamos užsakovams ši auditorija – reikalinga.
FillBoard™
Jau virš 15 metų reklaminiai gaubtai FillBoard sėkmingai naudojami 530.000 ES, JAV, Australijos, Kanados ir kitų valstybių degalinėse. FillBoard technologiją išrado ir užpatentavo Vokietijos kompanija “AlvernGmbh”. UAB “ETNBatlic” – vienintelė “AlvernGmbh“ kompanijos atstovė Baltijos šalyse ir keliose NVS šalyse.
Pagrindiniai faktai:
- Reklamos plotas ant degalų pistoleto gaubto – puiki vieta komunikacijai “akis į akį”
- FillBoard priemonė užtikrina minimalias išlaidas reklamos gamybai
- Tikslinė auditorija – nuo vidutinių iki aukštų pajamų uždirbantys vairuotojai
- Reklaminė žinutė pasiekia pagrindinę ir didžiausią perkamąją galią turinčią tikslinę auditoriją
Kaip veikia FillBoard?
- FillBoard pritraukia vairuotojo dėmesį net iki 3 minučių kuro pylimosi metu
- Degalų užpylimo metu, vairuotojo dėmesys nėra sutelktas į vairavimą, tad jis yra imlesnis informaciniam pranešimui
- Šalia jokios konkurencinės reklamos
- Skirtingų vieno gamintojo prekių / paslaugų pristatymas
Doormedia™
Dar viena originali “paskutinės minutės” apsisprendimo reklamos formų prekių ir paslaugų pirkėjui , naujų produktų ar paslaugų pristatymui, įmonės prekinio ženklo reklamai.
Pagrindiniai faktai:
- Galimybė pasiūlyti daugiau priemonių prekėms ir paslaugoms pozicionuoti
- MiniTeli stendai + Fillboard™ + Doormedia™
- Skatnamas degalinės tiekėjų, bei prekybos centrų prekių pardavimas
- Naujos reklamos rinkos dalis – stiklinių prekybos pastatų dalių panaudojimas reklamai